Η FIA επιβεβαίωσε και επίσημα ότι τα υβριδικά συστήματα καταργούνται από το 2025 στα αγωνιστικά της κατηγορίας Rally 1.
α συστήματα αυτά χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στη σεζόν του 2022 και αποδίδουν 130 kW στις μονάδες ισχύος των αγωνιστικών. Η FIA είχε κάνει γνωστές τις προθέσεις της ήδη από τον Φεβρουάριο. WHAT CAR Με λίγα το μήνα δικό σου το ολοκαίνουργιο SUV Ολα γίνονται πλέον... Δες εδωΠοιος είπε οτι τα κανούργια αυτοκίνητα είναι ακριβά; Με τέτοια τιμή σε SUV ακόμα το ψάχνεις; Εγινε ζημιά; Ε, και; Το θέμα ετέθη σήμερα στη συνεδρίαση του παγκόσμιου συμβουλίου μηχανοκίνητου αθλητισμού και οι προτάσεις της ομοσπονδίας εγκρίθηκαν. Από το 2025 τα αυτοκίνητα της κατηγορίας RC1 θα φέρουν αποκλειστικά κινητήρες εσωτερικής καύσεως. Στην απόφαση του συμβουλίου αναφέρεται ότι η διατήρηση των υβριδικών συστημάτων δεν είναι προς τα συμφέροντα του WRC.
Ένας σημαντικός λόγος που οδήγησε στην κατάργηση των συστημάτων ήταν η αύξηση του κόστους συντήρησής τους έπειτα από τις οδηγίες που εξέδωσε η κατασκευάστρια εταιρία, Compact Dynamics, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024. Η εταιρία ζητούσε από τις ομάδες να αποσυναρμολογούν πλήρως τις υβριδικές μονάδες και να τις στέλνουν πίσω για έλεγχο στο εργοστάσιο εφόσον εκείνες έχουν δεχτεί τρεις φορές φορτία έως 15G ή μία πάνω από 25G.
Για να διατηρηθεί η τρέχουσα αναλογία βάρους-ισχύος, το βάρος των αγωνιστικών θα μειωθεί 80 χιλιόγραμμα στα 1180 από το 2025. Επιπλέον το μέγεθος του περιοριστή αέρα μειώνεται από τα 36 στα 35 χιλιοστά.
0 comments: