Την δεύτερη φετινή του νίκη κατέκτησε ο Sebastien Ogier στο Rally Πορτογαλίας, κερδίζοντας τον Ott Tanak για 7,9 δευτερόλεπτα.
Το βάθρο συμπληρώθηκε από τον Thierry Neuville. Αυτή είναι η έκτη νίκη του Ogier στο Rally Πορτογαλίας, καθιστώντας τον ως τον πολυνίκη οδηγό στην 56χρονη ιστορία του συγκεκριμένου rally. Επόμενος αγώνας το Rally Σαρδηνίας που θα διεξαχθεί στις 30 Μαΐου – 2 Ιουνίου.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε για 7η φορά στα χώματα της Πορτογαλίας και πλέον έχει 63 νίκες καριέρας στο WRC. Δεύτερος ο Τάνακ που ανέκαμψε εντυπωσιακά κατά την Super Sunday. Advertisement Ο Οζιέ οδήγησε εκ του ασφαλούς σήμερα για να πάρει τη νίκη. Γνώριζε ότι ο δεύτερος, στην αρχή του τελευταίου σκέλους, Ροβάνπερα δεν είχε τον ρυθμό για να τον απειλήσει. Επιπλέον ο Τάνακ -που ήταν ο ταχύτερος φέτος στην Πορτογαλία- ήταν 30 δευτερόλεπτα πίσω του.
Ποιός είπε οτι τα καινούργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι ακριβά; Έτσι ο Οζιέ έκανε μια «επαγγελματική» διαχείριση του αγώνα και κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση σε επίσημο αγώνα WRC για 63η φορά στην καριέρα του. Από την άλλη ο Τάνακ οδήγησε… μανιασμένα για να καλύψει όσο περισσότερο έδαφος μπορούσε έπειτα από την χθεσινή του ατυχία. Εν τέλει τερμάτισε δεύτερος.
Ο Εσθονός κέρδισε τις πέντε από τις έξι ειδικές του αγώνα. Σε αυτές συμπεριλαμβανόταν και η Power Stage. Κατά συνέπεια ο Όιτ πήρε βαθμολογικά το μέγιστο που μπορούσε την Κυριακή καθώς και η Super Sunday πήγε σε εκείνον. Advertisement Φυσικά το επίτευγμα αυτό δεν παρηγόρησε και πολύ τον Εσθονό.
Ο Τάνακ ήταν με διαφορά ο ταχύτερος στην Πορτογαλία φέτος. Μόνο το μηχανικό πρόβλημα στο i20 του στέρησε την πλήρη κυριαρχία στα Πορτογαλικά χώματα. Τρίτος ήταν ο Ροβάνπερα ενώ οι Νεβίλ και Κατσούτα συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.
Η μάχη του πρωταθλήματος Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Έβανς τερμάτισε στην 6η θέση. Σίγουρα στην Πορτογαλία ο Έλφιν άφησε βαθμούς για τους αντιπάλους του. Οι Ροβάνπερα, Νεβίλ και Τάνακ έκλεισαν την ψαλίδα και τώρα ο Ουαλλός πρέπει να απαντήσει σε Σαρδηνία και Ελλάδα για να κρατήσει τον έλεγχο του πρωταθλήματος.
Λογικά ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Έβανς είναι ο Ροβάνπερα. Βέβαια ο Φιλανδός δεν έχει επιδείξει ακόμη την σταθερότητα του παρελθόντος.
Ωστόσο δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι τα πράγματα θα παραμείνουν έτσι μέχρι τέλους. Σε ότι αφορά τους οδηγούς της Hyundai, ο Τάνακ έχει προσπεράσει πια τον Νεβίλ στην βαθμολογία. Ο Βέλγος είναι σταθερός. Αλλά στους περισσότερους φετινούς αγώνες ο Τάνακ έδειξε ικανός για το κάτι παραπάνω.
Όπως έχουν τα πράγματα οι δύο οδηγοί θα πρέπει να αρχίσουν να σημειώνουν νίκες σύντομα. Μέχρι στιγμής η Hyundai δεν έχει κερδίσει αγώνα το 2025. Και για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος οι σταθεροί τερματισμοί εντός πεντάδας δεν θα είναι αρκετοί.
Στους κατασκευαστές η Toyota κυριαρχεί, έχοντας κερδίσει όλους τους αγώνες μέχρι στιγμής. Στο WRC2 νικητής αναδείχθηκε ο Όλιβερ Σόλμπεργκ. Επόμενος αγώνας το Ράλλυ Σαρδηνίας μεταξύ 5 και 8 Ιουνίου.
ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ. Τρεις παγκόσμιες καινοτομίες από τον Ευάγγελο Φ. Γιαννόπουλο :
Πρότυπο προπονητικό πρόγραμμα αποφυγής σοβαρών και θανατηφόρων ατυχημάτων.
0 comments: