EL WRC : Νικητής στην Πορτογαλία ο Οζιέ !!!

 

Την δεύτερη φετινή του νίκη κατέκτησε ο Sebastien Ogier στο Rally Πορτογαλίας, κερδίζοντας τον Ott Tanak για 7,9 δευτερόλεπτα. 

Το βάθρο συμπληρώθηκε από τον Thierry Neuville. Αυτή είναι η έκτη νίκη του Ogier στο Rally Πορτογαλίας, καθιστώντας τον ως τον πολυνίκη οδηγό στην 56χρονη ιστορία του συγκεκριμένου rally. Επόμενος αγώνας το Rally Σαρδηνίας που θα διεξαχθεί στις 30 Μαΐου – 2 Ιουνίου.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε για 7η φορά στα χώματα της Πορτογαλίας και πλέον έχει 63 νίκες καριέρας στο WRC. Δεύτερος ο Τάνακ που ανέκαμψε εντυπωσιακά κατά την Super Sunday.  Advertisement  Ο Οζιέ οδήγησε εκ του ασφαλούς σήμερα για να πάρει τη νίκη. Γνώριζε ότι ο δεύτερος, στην αρχή του τελευταίου σκέλους, Ροβάνπερα δεν είχε τον ρυθμό για να τον απειλήσει. Επιπλέον ο Τάνακ -που ήταν ο ταχύτερος φέτος στην Πορτογαλία- ήταν 30 δευτερόλεπτα πίσω του.  

Ποιός είπε οτι τα καινούργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι ακριβά;  Έτσι ο Οζιέ έκανε μια «επαγγελματική» διαχείριση του αγώνα και κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση σε επίσημο αγώνα WRC για 63η φορά στην καριέρα του. Από την άλλη ο Τάνακ οδήγησε… μανιασμένα για να καλύψει όσο περισσότερο έδαφος μπορούσε έπειτα από την χθεσινή του ατυχία. Εν τέλει τερμάτισε δεύτερος.   

Ο Εσθονός κέρδισε τις πέντε από τις έξι ειδικές του αγώνα. Σε αυτές συμπεριλαμβανόταν και η Power Stage. Κατά συνέπεια ο Όιτ πήρε βαθμολογικά το μέγιστο που μπορούσε την Κυριακή καθώς και η Super Sunday πήγε σε εκείνον.   Advertisement  Φυσικά το επίτευγμα αυτό δεν παρηγόρησε και πολύ τον Εσθονό.

Ο Τάνακ ήταν με διαφορά ο ταχύτερος στην Πορτογαλία φέτος. Μόνο το μηχανικό πρόβλημα στο i20 του στέρησε την πλήρη κυριαρχία στα Πορτογαλικά χώματα. Τρίτος ήταν ο Ροβάνπερα ενώ οι Νεβίλ και Κατσούτα συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.  

Η μάχη του πρωταθλήματος Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Έβανς τερμάτισε στην 6η θέση. Σίγουρα στην Πορτογαλία ο Έλφιν άφησε βαθμούς για τους αντιπάλους του. Οι Ροβάνπερα, Νεβίλ και Τάνακ έκλεισαν την ψαλίδα και τώρα ο Ουαλλός πρέπει να απαντήσει σε Σαρδηνία και Ελλάδα για να κρατήσει τον έλεγχο του πρωταθλήματος.   

Λογικά ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Έβανς είναι ο Ροβάνπερα. Βέβαια ο Φιλανδός δεν έχει επιδείξει ακόμη την σταθερότητα του παρελθόντος. 

Ωστόσο δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι τα πράγματα θα παραμείνουν έτσι μέχρι τέλους.  Σε ότι αφορά τους οδηγούς της Hyundai, ο Τάνακ έχει προσπεράσει πια τον Νεβίλ στην βαθμολογία. Ο Βέλγος είναι σταθερός. Αλλά στους περισσότερους φετινούς αγώνες ο Τάνακ έδειξε ικανός για το κάτι παραπάνω.   

Όπως έχουν τα πράγματα οι δύο οδηγοί θα πρέπει να αρχίσουν να σημειώνουν νίκες σύντομα. Μέχρι στιγμής η Hyundai δεν έχει κερδίσει αγώνα το 2025. Και για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος οι σταθεροί τερματισμοί εντός πεντάδας δεν θα είναι αρκετοί.  

Στους κατασκευαστές η Toyota κυριαρχεί, έχοντας κερδίσει όλους τους αγώνες μέχρι στιγμής. Στο WRC2 νικητής αναδείχθηκε ο Όλιβερ Σόλμπεργκ. Επόμενος αγώνας το Ράλλυ Σαρδηνίας μεταξύ 5 και 8 Ιουνίου.


ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ. Τρεις παγκόσμιες καινοτομίες από τον Ευάγγελο Φ. Γιαννόπουλο :

Πως και γιατί θα πρέπει να συνδυάσουμε αρμονικά τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα στην Ελλάδα για την αποφυγή των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων

Πρότυπο προπονητικό πρόγραμμα αποφυγής σοβαρών και θανατηφόρων ατυχημάτων.

Περιοδικό ειδικού σκοπού Ellas Wrc :Επιβίωση από την υβριδική απειλή : Ίδρυση σχολείων μηχανοκίνητου αθλητισμού με το Φινλανδικό σύστημα εκπαίδευσης. Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός αναλυτής.

Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος (Γεωστρατηγική-εθνική επιβίωση) : Μετά τα μουσικά σχολεία δημιουργία Γυμνασίων-Λυκείων και πανεπιστημιακών σχολών μηχανοκίνητου αθλητισμού.

0 comments: