EL WRC : Nικητής ο Τάνακ στο Ράλλυ Ακρόπολις

 

Ο Ott Tanak έδειξε την ταχύτητά του και μετά από δύο βάθρα σε Πορτογαλία και Σαρδηνία, ήρθε η ώρα της νίκης. 

Ο Εσθονός αύξησε σημαντικά την συγκομιδή βαθμών του και μείωσε σημαντικά τη διαφορά από την κορυφή του πρωταθλήματος, και βάζει τον εαυτό του στη μάχη του τίτλου. Ακόμα και στο τέλος, βέβαια, είχε θέμα, αυτή τη φορά με το κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο Οτ Τάνακ πανηγύρισε στην Ελλάδα την πρώτη του νίκη σε ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, την πρώτη της Hyundai για το φετινό WRC. Eπίσης κατέκτησε την πρώτη δική του νίκη μετά τον περασμένο Οκτώβριο που επικράτησε στο Ράλλυ της Κεντρικής Ευρώπης.  

Ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019, ο οποίος ήταν επικεφαλής στην γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση και του δεύτερου σκέλους, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις δύο από τις τελευταίες τέσσερις ειδικές του ελληνικού αγώνα του WRC και πανηγύρισε την «παρθενική» επιτυχία του στο «Ράλι των Θεών». 00:10  01:43     

Για τον 37χρονο νικητή αυτή ήταν η 22η νίκη της καριέρας του και τον έφερε στο -12 από την κορυφή και τον Έλφιν Έβανς. 

Δεύτερος ήταν ο Sebastien Ogier, σε ένα ακόμα βάθρο στην Ελλάδα. Ο 8κις πρωταθλητής θα λείψει σε Εσθονία και Φινλανδία, οπότε αυτή ήταν η τελευταία του παρουσία στο GR Yaris Rally1 μέχρι το φθινόπωρο.

Ο Τάνακ άφησε στην δεύτερη θέση τον Γάλλο οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή της Toyota, Σεμπαστιάν Οζιέ (+32.8 δευτερόλεπτα), ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ακόμη ένας οδηγός της Hyundai, ο Γάλλος Αντριάν Φουρμό (+2:37.0), με αποτέλεσμα η ομάδα από τη Νότια Κορέα να πανηγυρίσει το «1-3».  

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Έλφιν Έβανς (Toyota), τερμάτισε τέταρτος, ενώ ο πρωταθλητής του 2024 Τιερί Νεβίλ (Hyundai) στην πέμπτη θέση.  

Μετά κόπων και βασάνων καθώς είχε πρόβλημα και με τον κινητήρα στην SS16 τερμάτισε ο Thierry Neuville. Απογοητευμένος από το πώς πήγε ο αγώνας του, και με ευθεία επίθεση στη Hankook καθ΄όλη τη διάρκεια του τριημέρου, ο Βέλγος φεύγει από την Ελλάδα με πικρή γεύση στα χείλη. «Ήταν απογοητευτικό σαββατοκύριακο. Τρία κλαταρίσματα, το αμορτισέρ και ο κινητήρας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρωταθλητής.

Τελευταίος εκ των οδηγών που δεν γύρισε με Super Rally ήταν ο Josh McErlean. Ο Ιρλανδός παραδέχτηκε πως δεν απέδωσε όπως περίμενε, όμως έφτασε στο φινάλε και αυτό ήταν ένας από τους κύριους στόχους, όπως είχε πει πριν την έναρξη του ράλι.

Απολογούμενος τερμάτισε ο Kalle Rovanpera, λέγοντας πως θα προσπαθήσει να τα πάει καλύτερα στο επόμενο ράλι, στην Εσθονία, αναγνωρίζοντας πως στην Ελλάδα έκανε αρκετά λάθη κι ήταν εκτός ρυθμού.

Με ξεζαντάρισμα ολοκλήρωσε το πρώτο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ο Martins Sesks, ο οποίος ήθελε να φτάσει ως το φινάλε για να συλλέξει εμπειρίες.

Ο Takamoto Katsuta είχε ένα δύσκολο ράλι ως το τέλος, καθώς είχε ξανά κλατάρισμα, αυτή τη φορά στο εμπρός δεξί ελαστικό, με αποτέλεσμα να σταματήσει στην ΕΔ για να το αλλάξει και να τερματίσει.

Τέλος, ο Oliver Solberg ήταν ο νικητής στην κατηγορία WRC2, κατακτώντας την πρώτια στο «Ακρόπολις» 21 χρόνια μετά τον πατέρα του, Petter, που το πέτυχε με τη Subaru το 2004.

Στα της Powerstage, ο Ogier πήρε την πρωτιά και τους 5 βαθμούς που έχει να δώσει, με τους Rovanpera, Neuville, Evans, Tanak να ακολουθούν.

Ο επόμενος αγώνας, όγδοος στο φετινό καλεντάρι, θα γίνει 17-20 Ιουλίου στην Εσθονία.

ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ. Τρεις παγκόσμιες καινοτομίες από τον Ευάγγελο Φ. Γιαννόπουλο :

Πως και γιατί θα πρέπει να συνδυάσουμε αρμονικά τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα στην Ελλάδα για την αποφυγή των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων

Πρότυπο προπονητικό πρόγραμμα αποφυγής σοβαρών και θανατηφόρων ατυχημάτων.

Περιοδικό ειδικού σκοπού Ellas Wrc :Επιβίωση από την υβριδική απειλή : Ίδρυση σχολείων μηχανοκίνητου αθλητισμού με το Φινλανδικό σύστημα εκπαίδευσης. Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός αναλυτής.

Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος (Γεωστρατηγική-εθνική επιβίωση) : Μετά τα μουσικά σχολεία δημιουργία Γυμνασίων-Λυκείων και πανεπιστημιακών σχολών μηχανοκίνητου αθλητισμού.

0 comments: