EL WRC : Καταστροφή για Νεβίλ

  

Η μάχη για τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών παίρνει νέα τροπή έπειτα από το πρόβλημα που εμφάνισε η μονάδα ισχύος στο i20 του Βέλγου.

Πρώτος ο Τάνακ.  Ο Νεβίλ είχε ξεκινήσει πολύ καλά το πρωινό σκέλος της δεύτερης ημέρας, κερδίζοντας το πρώτο πέρασμα από το Isegami’s Tunnel. Ο Βέλγος παρέμενε κοντά στον πρωτοπόρο του αγώνα, Τάνακ μετά και από την δεύτερη δοκιμασία.  

Ωστόσο στην τελευταία ειδική του πρωινού σκέλους η κατάσταση ανατράπηκε. Το i20 του Νεβίλ, έχασε ξαφνικά ισχύ στην μέση της Shinshiro, κοστίζοντας στον Βέλγο περί τα 38 δευτερόλεπτα έναντι του ομόσταβλου του. Ο Τιερί ολοκλήρωσε τις πρώτες τρεις ειδικές στην τρίτη θέση, πίσω από τον Τάνακ ο οποίος εν τω μεταξύ είχε χάσει την πρωτοπορία από τον Έβανς!  

Το βελγικό πλήρωμα προσπάθησε να κάνει μία γρήγορη διάγνωση. Ο Νεβίλ και ο συνοδηγός του πιστεύουν ότι το πρόβλημα δεν ήταν μηχανικό. Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τους τεχνικούς της Hyundai κατά την διάρκεια της σημερινής ανάπαυλας.  

Ωστόσο οι άνθρωποι της κορεατικής ομάδας δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι για να διορθώσουν την κατάσταση σήμερα! Έτσι οι Νεβίλ/Βινταχέ είναι αναγκασμένοι να χάσουν ακόμη περισσότερο χρόνο έναντι των ανταγωνιστών τους σήμερα. Ελπίζουν ότι το πρόβλημα θα επιδιορθωθεί μέχρι το ξεκίνημα της αυριανής ημέρας.  Επιπλοκές στη μάχη του τίτλου  

Ο Νεβίλ πρέπει να πάρει 6 βαθμούς στην Ιαπωνία ώστε να εξασφαλίσει το πρώτο του πρωτάθλημα οδηγών. Έπειτα από το πρόβλημα αυτό, όμως, φαντάζει εξαιρετικά αμφίβολη η κατάκτηση βαθμών από τον Βέλγο μέχρι το Σάββατο. Ο Τιερί θα ελπίζει ότι το επιδιορθωμένο Hyundai του θα μπορέσει να τον οδηγήσει σε βαθμούς κατά την Super Sunday και στην Power Stage.  

Επιπλέον το πρόβλημα Νεβίλ ήταν… μουσική στα αυτιά των ανθρώπων της Toyota! Οι Ιάπωνες ελπίζουν σε μία μεγάλη ανατροπή εντός έδρας για την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Με το ένα i20 λαβωμένο, τα πληρώματα η τύχη δείχνει να χαμογελά στην πρωταθλήτρια των τελευταίων ετών.  

Αυτήν την ώρα έχει ξεκινήσει το απογευματινό σκέλος της δεύτερης ημέρας του αγώνα. Στην πρωτοπορία έχει περάσει και πάλι ο Τάνακ. Πίσω του οι Έβανς και Κατσούτα. Το δεύτερο πέρασμα από το Isegami’s Tunnel έχει διακοπεί για την ώρα λόγω εξόδου του Αντρέας Μίκελσεν, στο 12ο χιλιόμετρο της διαδρομής.  

Ο Οτ Τάνακ έκλεισε την δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας στην πρωτοπορία της γενικής κατάταξης. Πίσω του οι Έβανς και Φουρμό. Καταστροφή για Νεβίλ.  

Ο Εσθονός της Hyundai κεφαλαιοποίησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον εξαιρετικό ρυθμό του i20 στις ασφάλτινες διαδρομές της Ιαπωνίας και σε συνδυασμό με την ατυχία του Νεβίλ έχει μπει για τα καλά στην μάχη του τίτλου.  Υπενθυμίζουμε ότι ο Βέλγος πρωτοπόρος της βαθμολογίας έχει διαφορά 25 βαθμών από τον teammate του στην Hyundai. Επί της ουσίας ο Νεβίλ χρειάζεται 6 βαθμούς για να πάρει το πρωτάθλημα. 

Αλλά αυτό είναι μάλλον απίθανο να συμβεί μέχρι το τέλος του Σαββάτου έπειτα από το πρόβλημα που αντιμετώπισε στην 4η ειδική με την PU του i20.  Ο Νεβίλ είναι πάνω από 7 λεπτά πίσω από τον Τάνακ και πλέον θα πρέπει να δώσει σκληρή μάχη την Κυριακή για να μαζέψει πόντους από την Super Sunday και την Power Stage. Η επίδοση του Νεβίλ τότε θα είναι κρίσιμη όχι μόνο για τον ίδιο αλλά και για την μάχη που δίνει η Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.   Τρία Yaris έκλεισαν την δεύτερη ημέρα εντός της πρώτης πεντάδας. Εκείνο του Έβανς είναι στην δεύτερη θέση, 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ. Τα Toyota των Κατσούτα και Οζιέ είναι στις θέσεις 4-5 πίσω από τον Φουρμό, ο οποίος τα πηγαίνει περίφημα. Τα Νέα του Αυτοκινήτου. 

.

0 comments: