Ο αθλητισμός έχει την δύναμη να αλλάξει τον κόσμο, να τον εμπνεύσει.
Γράφει ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωπολιτικός αναλυτής. Contact : survivroellas@gmail.com- 6945294197. Από όλους τους προαναφερόμενους, εξαιρείται, ένα μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών-μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την έγγραφη έγκριση του συγγραφέα.
Ο αθλητισμός ενώνει με έναν τρόπο που ελάχιστα άλλα πράγματα μπορούν. Δημιουργεί ελπίδα. Αυτά είχε αναφέρει μεταξύ άλλων ο Νέλσον Μαντέλα.
Η Ελλάδα μέσα από τον πολιτισμό είναι η κορυφαία πολιτισμική αυτοκρατορία της ανθρωπότητας. Εν τούτοις την σύγχρονη εποχή με βάση τις συνθήκες και τα δεδομένα, σε παγκόσμιο επίπεδο ακόμη πιο ισχυρός από όλους τους πολιτισμούς-θρησκείες, ιδεολογίες είναι ο σύγχρονος αθλητισμός !!! Η ακατανίκητη δύναμη του αθλητισμού προέρχεται μέσα από τους αρχαίους Ολυμπιακούς αγώνες και τα αθλήματα τα οποία επινόησαν οι αρχαίοι Έλληνες. Ο αθλητισμός από Γεωπολιτική-Γεωστρατηγική άποψη μας επιτρέπει να εξετάσουμε την οργάνωση και την δύναμη των εθνών και των κοινωνιών.
Η βαθύτερη επιστημονική γνώση του αθλητισμού από την αρχαιότητα εώς την σύγχρονη εποχή μας δίνει την δυνατότητα να μελετήσουμε το παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο του αθλητισμού σε όλες τις εκφάνσεις ζωής. Δισεκατομμύρια ανθρώπων συμμετέχουν στα αθλητικά δρώμενα ως αθλητές, φίλαθλοι, παράγοντες, διαιτητές, υποστηρικτές και δημοσιογράφοι. Η παγκόσμια δυναμική του αθλητισμού είναι ανυπολόγιστη. Δυστυχώς στην εποχή μας, στην χώρα όπου γεννήθηκε ο αθλητισμός υπάρχουν σωματεία χωρίς πτυχιούχους προπονητές !!!
Κατά γενική παραδοχή η εκπαίδευση ως θεσμός έχει απωλέσει οριστικά την ιδιότητα του παιδαγωγικού και κοινωνικού χαρακτήρα. Όλες οι κοινωνικές τάξεις υποκύπτουν σταδιακά στην Διονυσιακή Κουλτούρα. Η εθνική ανεξαρτησία και η δυνατότητα των Ελλήνων να ορίζουν ανεξάρτητη πολιτική στην παιδεία έχει σχεδόν απαγορευθεί. Η Ουσιαστική-δημιουργική δευτεροβάθμια-τριτοβάθμια εκπαίδευση προϋποθέτει την ίδρυση σχολείων και πανεπιστημιακών τμημάτων που θα λειτουργούν υπέρ του κοινωνικού συνόλου.
Οι μεταρρυθμίσεις και η προσαρμογή των δεδομένων στις ανάγκες του Ελληνικού έθνους επιβάλλουν την δημιουργία πανεπιστημιακής σχολής για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η κατάρτιση και η στελέχωση των πανεπιστημίων πρέπει να γίνεται με γνώμονα το κοινό όφελος.
Με την ίδρυση πανεπιστημιακής σχολής μηχανοκίνητου αθλητισμού, δημιουργούνται συνθήκες διασφάλισης της ποιότητας και του επιπέδου των Ελληνικών πανεπιστημίων και παράλληλα θα μειωθούν ουσιαστικά σε βάθος χρόνου τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα. Τα θανατηφόρα και σοβαρά τροχαία ατυχήματα έχουν εξελιχθεί σε μέγιστη εθνική μάστιγα. Ταυτόχρονα με την δημιουργία πανεπιστημιακής σχολής μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα ενδυναμωθούν οι σχέσεις εμπιστοσύνης και προσφοράς των πανεπιστημίων προς τους πολίτες. Κάθε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα θα πρέπει να εξασφαλίζει την ανώτατη κατάρτιση, την δημιουργικότητα, την εξέλιξη, την ποιότητα και να αποτελεί πυλώνα του έθνους και της κοινωνίας.
Στην Ελλάδα τα σοβαρά-θανατηφόρα ατυχήματα έχουν εξελιχθεί σε ανώτατο κλάδου του υβριδικού πολέμου. Η έλλειψη παιδείας και πολιτισμού αποτελούν καθαριστικούς παράγοντες για αυτή την τραγική κατάσταση. Η υβριδική απειλή σε πολλαπλές μορφές και οι προκλήσεις μιας σύγχρονης κοινωνίας απαιτούν μεγαλύτερη ευελιξία-ευρηματικότητα και ουσιαστικές κινήσεις.
Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα επιβάλλεται να εξειδικεύονται, να συμβάλλουν στην βελτίωση της διδασκαλίας, να προάγουν το ήθος, να δίνουν κίνητρα για εξέλιξη και αριστεία. Δεν επιτρέπετε να μην εξελίσσονται και να μην προσφέρουν την μέγιστη δυνατή κατάρτιση. Καθώς η θλιβερή κατάσταση με τα θανατηφόρα τροχαία θα συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό η πανεπιστημιακή στρατηγική είναι επιτακτική ανάγκη να επαναπροσδιοριστεί.
Η Ελληνική πολιτεία έχει ιερό χρέος να αναπτύξει την εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες. Είναι απαραίτητες οι μεταρρυθμίσεις στην δευτεροβάθμια-τριτοβάθμια εκπαίδευση σχετικά με τις πραγματικές ανάγκες των Ελλήνων.
Ενδεικτικό της καταστάσεως που επικρατεί στην Ελληνική επικράτεια είναι ότι εν ενεργεία καθηγητές και των δύο βαθμίδων σε σημαντικό βαθμό πιστεύουν ακράδαντα ότι το εκπαιδευτικό σύστηµα διέπεται από ασφυκτικό κομματικό-πολιτικό έλεγχο, συγκεντρωτισµό, εσωστρέφεια, έλλειψη διαφάνειας, δημιουργικότητας και χαµηλό βαθµό κοινωνικής λογοδοσίας.
Συνεπώς τίθεται το ερώτημα τι θα απαντήσουν στους Έλληνες πολίτες εάν δεν ιδρύσουν γυμνάσια-λύκεια και πανεπιστημιακές σχολές μηχανοκίνητου αθλητισμού ; Τι θα ισχυριστούν για τους άτυχους ανθρώπους που θα συνεχίσουν να χάνονται στα τροχαία ατυχήματα ; Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσω ότι οι αρχαίοι Σοφοί δίδασκαν το ισχύς δια της γνώσεως. Η γνώση είναι δύναμη σε συλλογικό και σε ατομικό επίπεδο. Η σωστή παιδεία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την εξέλιξη και την δυναμική ενός έθνους και των πολιτών που το αποτελούν. Δυστυχώς η εκπαίδευση στην Ελλάδα δεν είναι σε υψηλό επίπεδο σε σύγκριση με άλλα κράτη.
Η µεταρρύθµιση της παιδείας πρέπει να είναι στοχευµένη. Για αυτό μεταξύ άλλων επιβάλλεται η δημιουργία σχολείων και πανεπιστημιακών σχολών μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είναι απαραίτητη η ιεράρχηση και η διαμόρφωση των πραγματικών προτεραιοτήτων-αναγκών στην εκπαίδευση με βάση την αλόγιστη απώλεια των ανθρώπινου δυναμικού στους Ελληνικούς δρόμους. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο δεν προσφέρει κατάρτιση, εξέλιξη και προστασία των πολιτών δεν έχει καμία απολύτως αξία. Η θεσμική προστασία είναι υπέρτατη προτεραιότητα ενός κράτους που προσφέρει πραγματική παιδεία.
Η γνώση αποτελεί κοινωνικό-εθνικό κεκτημένο. Επίσης είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή προσαρµογή της Ελλάδας απέναντι στις διεθνείς προκλήσεις, ειδικά αυτή την εποχή που βρισκόμαστε στην κορύφωση του υβριδικού πολέμου. Με βάση τα νέα δεδομένα πρέπει να αξιοποιηθεί η σωστή παιδεία στο έπακρο. Αποδεδειγμένα η θεσμική παιδεία αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο των κρατών-εθνών για να είναι ισχυρά-βιώσιμα και να ευημερούν.
Οι σηµερινές δοµές λειτουργίας στην εκπαίδευση δεν προσφέρουν τα εχέγγυα για την πολιτική-στρατιωτική, οικονομική, αθλητική, κοινωνική, πνευματική εξέλιξη των Ελλήνων. Σύμφωνα με καθηγητές οι πολιτικές-κομματικές επεμβάσεις καταστρέφουν την Ελληνική παιδεία. Σε σύγκριση με τα εκπαιδευτικά συστήματα των ξένων κρατών υπάρχει ουσιαστικό μειονέκτημα. Οι επιστημονικές-διεθνείς διακρίσεις προέρχονται από μια μειοψηφία η οποία επιβεβαιώνει το κανόνα και το χαμηλό επίπεδο.
Όπως έχουν διαμορφωθεί οι καταστάσεις στην Ελλάδα σχετικά με τα θανατηφόρα τροχαία είναι απαραίτητη η δημιουργία σχολείων μηχανοκίνητου αθλητισμού-πανεπιστημιακών σχολών. Μετά τα μουσικά-καλλιτεχνικά και τα αθλητικά σχολεία ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την δημιουργία Σχολείων και πανεπιστημίων για τα μηχανοκίνητα αγωνίσματα. Δυστυχώς στην Ελλάδα διοργανώνεται το Rally Αcropilis το οποίοι δεν αξιοποιείται στα πλαίσια αποφυγής των τροχαίων ατυχημάτων. Το wrc μαζί με το Rally dacar είναι οι κορυφαίοι αγώνες αυτοκινήτου στον κόσμο. Είναι θλιβερό να διοργανώνει ένα κράτος αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος και στο εσωτερικό να επικρατούν τριτοκοσμικές και άθλιες συνθήκες.
Στα Σχολεία Μηχανοκίνητης αγωγής και στις πανεπιστημιακές σχολές, θα πρέπει να δίνονται οι ευκαιρίες ανάπτυξης της προσωπικότητας κάθε μαθητή με την συμμετοχή του στην Αριστόκλεια παιδεία σε συνδυασμό με το Φινλανδικό σύστημα εκπαίδευσης, την οδηγική αγωγή και την πρακτική προετοιμασία για αγωνιστική οδήγηση στην μοτοσυκλέτα-αυτοκίνητο αλλά και την ασφαλή οδήγηση στους Ελληνικούς δρόμους. Οι μηχανές και τα αυτοκίνητα θα είναι μικρού κυβισμού για παιδιά. Με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθεί ένα ποιοτικό περιβάλλον, στο οποίο οι μαθητές περνούν πολλές ώρες, με συμμαθητές που έχουν κοινά ενδιαφέροντα.
Τα σχολεία μηχανοκίνητης εκπαίδευσης θα πρέπει να αναπτύσσουν την προσωπικότητα, το ήθος, την δημιουργικότητα, το ταλέντο και την ευαισθησία των μαθητών, ειδικότερα σε θέματα κοινωνικά και πολιτισμού. Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι ως Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος είμαι ο μοναδικός σε όλη την επικράτεια που καταβάλει προσπάθειες για να πραγματοποιηθεί η πρώτη οργανωμένη προσπάθεια συστηματοποίησης της διδασκαλίας των μηχανοκίνητων σπορ στην Ελλάδα.
Τα νέα σχολεία και οι πανεπιστημιακές σχολές είναι απαραίτητο να υποστηρίζουν την συνέχιση του Ελληνικού πολιτισμού και την εξειδικευμένη μηχανοκίνητη εκπαίδευση. Τα νέα σχολεία και οι σχολές θα απευθύνονται σε όλους τους μαθητές και όχι μόνο σε όσους επιθυμούν να γίνουν οδηγοί αγώνων και όχι μόνον. Στα μηχανοκίνητα σχολεία θα γίνονται ακριβώς τα ίδια μαθήματα γενικής παιδείας με τα υπόλοιπα σχολεία, συν τα μαθήματα για τον μηχανοκίνητο κλάδο.
ΥΨΗΛΟΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ.
Οι βασικές πτυχές του χαρακτήρα όπως είναι το ήθος, η κοινωνική συμπεριφορά, η αντίληψη, η ικανότητα, τα συναισθήματα, η αυτοπεποίθεση, η καλοσύνη και άλλα αναπτύσσονται μέσα από την συμμετοχή στα αθλητικά δρώμενα.
Μέσα από τον υψηλό αθλητισμό, και την αθλητική δημιουργικότητα, οι εμπλεκόμενοι θα είναι σε θέση να έρθουν αντιμέτωποι με όλες τις δυσκολίες της ζωής. Ο αθλητισμός προσφέρει τα πάντα σε έναν άνθρωπο. Αυτό διότι εξευγενίζει, ισορροπεί, καλλιεργεί, ηρεμεί, ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγάπη για τον συνάνθρωπο, την ζωή και κάθε τι ωραίο. Μέσα από την αθλητική ενασχόληση είσαι γεμάτος δημιουργικότητα και θετική ενέργεια.
Είναι απαραίτητη η άθληση σε υψηλό-σοβαρό επίπεδο διότι είναι το μόνο αντίδοτο κατά της ηθικής-πνευματικής και της οικονομικής κρίσης. Μέσα από τις τεχνικές ασκήσεις, οι συμμετέχοντες οδηγούνται μονίμως σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες (Πανελλήνιες εξετάσεις, πτυχία ξένων γλωσσών κλπ). Αυτό διότι οι τεχνικές ασκήσεις διεγείρουν τις περιοχές του εγκεφάλου, που σχετίζονται με το διάβασμα και την συναισθηματική ανάπτυξη. Η εφαρμογή των πρότυπων προπονητικών μεθόδων, αποδεδειγμένα έχει οδηγήσει πολλoύς αθλητές σε μεγάλες ακαδημαϊκές, και όχι μόνον επιτυχίες.
Αποτελεί θέσφατο πλέον η ευεργετικότατη επίδραση της αθλητικής παιδείας, στην μάθηση και τις σχολικές επιτυχίες. Η σωστή και πρότυπη προπονητική, σε υψηλό επίπεδο αναπτύσει το ήθος, το ταλέντο, την διανοητική ικανότητα, ολοκληρώνει και ισχυροποιεί την προσωπικότητα, στον μέγιστο βαθμό. Έχουμε ισχυρούς χαρακτήρες, που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν με επιτυχία, κάθε δυσκολία εντός και εκτός αθλητισμού. Οι μέθοδοι διδασκαλίας, καλύπτουν κάθε δυνατό τρόπο μετάδοσης της αθλητικής γνώσεως. Ο υψηλός αθλητισμός συνδράμει σημαντικά στην συνέχιση του Ελληνικού πολιτισμού, μέσα από την εξειδικευμένη αθλητική εκπαίδευση.
Μέσα από τον υψηλό αθλητισμό μηδενίζεται, είτε μετριάζεται η παραβατικότητα, ανάλογα με το επίπεδο των προπονητών, το οικογενειακό και το σχολικό περιβάλλον του κάθε παιδιού. Για αυτό σε προσωπικό επίπεδο επιμένω εδώ και είκοσι συναπτά έτη στην δημιουργία σχολείων μηχανοκίνητου αθλητισμού και πανεπιστημιακής σχολής, σε συνδυασμό με την δημιουργία αθλητικών-αγωνιστικών ομάδων πραγματικού υψηλού αθλητισμού.
Ποιες είναι οι συνέπειες για τα παιδιά που δεν κάνουν καθόλου αθλητισμό ; Δυστυχώς είναι καταστροφικές. Υπάρχουν τρομερές συνέπειες όχι μόνον για τα ίδια τα παιδιά, αλλά και για την κοινωνία. Αυτό διότι δημιουργούνται άτομα, τα οποία δεν είναι σε θέση να προσφέρουν και να δημιουργήσουν. Τα παιδιά αυτά αρκετές φορές, κάνουν πάρα πολύ κακές πράξεις, ενώ διακατέχονται από αισθήματα κατωτερότητας-κακοήθειας και εκδηλώνουν παραβατικές συμπεριφορές.
Καθοριστικό εμπόδιο για την εξέλιξη και την πνευματική δημιουργία όλων των παιδιών, είναι οι κακοί είτε αδιάφοροι δάσκαλοι και προπονητές. Σε προσωπικό επίπεδο είμαι από τους λίγους τυχερούς που γνώρισαν τον Ντούσαν ϊβκοβιτς την αγωνιστική σεζόν 2000-2002. Κυριολεκτικά ήταν απίστευτα τυχεροί οι λίγοι που τον γνώρισαν στις αθλητικές ομάδες ως προπονητή. Άλλαξαν οι ζωές τους και ωφελήθηκαν στον μέγιστο βαθμό, όπως ορθά επισήμανε ο καλοθοσφαιριστής Θεόδωρος Παπαλουκάς. Όσοι θήτευσαν δίπλα στον σοφό της καλαθοσφαίρισης, έγιναν τρομερά δημιουργικοί-εξελίξιμοι και ξεχωριστοί άνθρωποι.
Ανέπτυξε τις ικανότητες του κάθε αθλητή και συνεργάτη-στελέχους στον μέγιστο βαθμό με μοναδικές προπονητικές μεθόδους και φιλοσοφία. Ήταν ένα πανεπιστήμιο της ζωής όπως δήλωσε και ο Δημήτρης Ιτούδης.
Ο αθλητισμός αποτελεί διαχρονικά την πιο σημαντική- δημιουργική ασχολία μικρών και μεγάλων. Από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα η σημασία του είναι μεγάλη, καθώς στοχεύει στην σωματική και την ηθική-πνευματική και την ψυχική εξέλιξη των νέων παιδιών. Τα ομαδικά αθλήματα συμβάλλουν στην κοινωνικοποίηση των νέων καθώς επικρατεί ένα κλίμα ομαδικότητας, συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας. Αυτό σημαίνει ότι τα οφέλη που προκύπτουν από την άθληση είναι πολύπλευρα. Τα ομαδικά αθλήματα συμβάλλουν στη σωματική και στην ψυχική ευεξία. Ο άνθρωπος που αθλείται αποκτά υγεία, ζωντάνια και ενεργητικότητα.
Τονώνεται η αυτοπεποίθησή του, αποκτά θετική εικόνα και υιοθετεί μια αισιόδοξη στάση ζωής. Για αυτό είναι σε θέση να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και να αντιμετωπίσει με ψυχικό σθένος τις δυσκολίες που προκύπτουν. Παράλληλα με την ψυχική αυτή ανάταση συντελείται και η αναζωογόνηση του πνεύματος. Ικανότητες όπως η αντίληψη, η προσοχή, η αυτοσυγκέντρωση και η μνήμη καλλιεργούνται με τον αθλητισμό.
Για την επίτευξη του στόχου σε ένα άθλημα είναι απαραίτητη η εγρήγορση του σώματος και του πνεύματος. Ο αθλητισμός μας προσφέρει τον έλεγχο και την πειθαρχία. Ο νέος που αγωνίζεται ατομικά ή ομαδικά μαθαίνει να είναι συνεπής, εργατικός, επίμονος και υπομονετικός. Αυτά αναφέρουν μεταξύ πολλών άλλων οι ειδήμονες.
Η πειθαρχία στους κανόνες και ο σεβασμός των συναθλητών είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για την εύρυθμη λειτουργία της ομάδας. Με την απόκτηση αυτών των αρετών μετριάζεται ο εγωισμός και ο ατομισμός και ο νέος αντιλαμβάνεται την αξία της αλληλεγγύης και της κοινωνικότητας. Σε μια ομάδα οι αθλητές μαθαίνουν να συνεργάζονται, να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους και να ανταμείβονται για αυτό και να είναι υπομονετικοί. Όταν υπάρχει ανάγκη, θυσιάζονται και κάνουν το καλύτερο δυνατό για την ομάδα τους.
Μαθαίνουν όσοι ασχολούνται με τα ομαδικά αγωνίσματα να αντιμετωπίζουν την απογοήτευση ενός τραυματισμού και μιας ήττας, καθώς και τις διάφορες μεταξύ προσπάθειας και ικανότητας. Αναπτύσσεται η αυτοπειθαρχία και η ανάγκη για καλή προετοιμασία, καθώς βλέπουν την διαφορά στην απόδοσή τους. Μαθαίνουν από τα λάθη τους και δέχονται πιο εύκολα την εποικοδομητική κριτική ως εργαλείο προόδου. Για όλους αυτούς τους λόγους ο αθλητισμός αποτελεί μια διαχρονική αξία.
Σε κάθε υγιή έκφανσή του προβάλλει τις αξίες τις ζωής, διαπαιδαγωγεί, ολοκληρώνει και προάγει τον άνθρωπο και τις κοινωνίες. Είναι απαραίτητο οι νέοι να ασχολούνται με τον αθλητισμό. Είναι καιρός να συνειδητοποιήσουν όλοι ότι η σαγηνευτική εικόνα της τηλεόρασης, ο μαγικός κόσμος του διαδικτύου και τα εθιστικά παιχνίδια δεν είναι η πραγματική ζωή.
Η αληθινή ζωή, η ουσιαστική επικοινωνία, οι φίλοι, οι ανθρώπινες σχέσεις, τα συναισθήματα είναι μέσα στις αθλητικές κοινωνίες. Ο αθλητισμός αποτελεί μια σημαντική πτυχή στην ζωή πολλών ανθρώπων. Όταν αθλείσαι ξεχνιέσαι από τα προβλήματα της καθημερινότητας, το άγχος και την πίεση που προκαλείται συστηματικά. Γενικότερα ο αθλητισμός είναι μέσο απόδρασης από επιβαρυντικές καταστάσεις και πολλά αρνητικά πράγματα. Μέσα από τον αθλητισμό καλλιεργείς σώμα -πνεύμα και ψυχή.
Οι θέσεις του Αριστοκλή, για τη φυσική αγωγή και τον ρόλο της που διαδραμάτισε στην αρχαία Αθήνα, είναι πολύ αξιόλογες, και διαχρονικές. Για αυτό ακόμη και σήμερα μας προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια, ώστε να αντιληφθούμε την σχέση μεταξύ του σώματος και του πνεύματος.
Ο Πλάτωνας-Αριστοκλής, όπως και οι Πυθαγόρειοι δίδασκαν ότι η ψυχή του ανθρώπου ανήκει στον θεϊκό και αιώνιο κόσμο, από όπου και προήλθε, σε αντίθεση με το φυσικό σώμα, που ανήκει στην φθαρτή γη. Ο ύπατος των Φιλοσόφων κάνει τον ουσιαστικό διαχωρισμό μεταξύ πνεύματος και φθαρτής ύλης, χωρίς όμως να απαξιώνει το σώμα στο οποίο δίνει μεγάλη σημασία και πιστεύει ότι από μικρή ηλικία θα πρέπει να καλλιεργείται και να συμβαδίζει με την πνευματική ανάπτυξη των παιδιών. Είναι πολύ σημαντικό να συμβαδίζει η πνευματική με την σωματική καλλιέργεια και μέσα από τη σωστή διαπαιδαγώγηση και των δύο επιπέδων να φτάνει ο πολίτης στην κατάκτηση του καλού και αγαθού. Ο ανώτατος όμως σκοπός της παιδείας είναι να καταστήσει τον άνθρωπο έτοιμο να συμμετέχει στα κοινά και να μπορεί να εξουσιάζει τον εαυτό του και τους άλλους, πάντοτε με άξονα την δικαιοσύνη.
Δύο είναι οι τρόποι για την επίτευξη της γενικότερης αγωγής. Η καλλιέργεια του σώματος μέσω της γυμναστικής και η καλλιέργεια της ψυχής μέσω της μουσικής. Με τον όρο μουσική ο Πλάτωνας δεν εννοεί απλά την εκμάθηση κάποιου μουσικού οργάνου αλλά και την Γεωμετρία, την Φιλοσοφία και την μουσική. Ως γυμναστική μας διδάσκει την αρμονική ανάπτυξη του σώματος, καθώς και της κινητικής πείρας, οι οποίες είναι απαραίτητες, για να μπορεί ο πολίτης να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις και τις αντιξοότητες της ζωής.
Στην μουσική-γεωμετρία δίνει προτεραιότητα εφόσον ως επιστήμες ασχολούνται με τα ανώτερα ηθικά-πνευματικά ψυχικά ανθρώπινα στοιχεία. Η φυσική αγωγή είναι απαραίτητη για την βελτίωση της υγείας και την επίτευξη της ψυχικής-πνευματικής αρμονίας. Η καλλιέργεια και η υγεία του πνεύματος είναι ο κύριος στόχος κάθε Έλληνα χωρίς να παραμελεί το σώμα. Δεν γίνεται ένα υγιές πνεύμα να κατοικεί σε ένα αδύνατο-άρρωστο σώμα. Απαραίτητη ήταν η άσκηση και εκγύμναση του σώματος, ώστε να επιτευχθεί το Μηδέν Άγαν-Μέτρον Άριστον.
ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
Άξιος τιμής σε μία πόλη είναι όποιος δεν αδικεί. Όμως όλα τα αξιώματα και τις τιμές μιας πόλεως, της αξίζουν όσοι εμποδίζουν τις αδικίες που γίνονται (Αριστοκλής-Νόμοι). Είναι προτιμότερο να αδικηθείς, παρά να αδικήσεις και να κάνεις κάτι κακό μας δίδαξε μεταξύ πολλών άλλων ο Ύπατος των Φιλοσόφων Αριστοκλής. Μια από τις μεγαλύτερες αδικίες στην σύγχρονη εποχή είναι η έλλειψη παιδείας και τα σοβαρά και θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.
Η έλλειψη παιδείας-αγωγής οδηγεί στην απάθεια και στην αδιαφορία. Αυτά είναι από τα πιο επικίνδυνα συμπτώματα μιας Διονυσιακής κοινωνίας σε μεγάλη παρακμή και σήψη. Οι κάτοικοι στην Ελλάδα είναι προκλητικά-τραγικά απαθείς-αδιάφοροι απέναντι στους εμπρησμούς, τις πανδημίες, τα θανατηφόρα-σοβαρά τροχαία δυστυχήματα και τις εθνοκτόνες συνέπειες.
Aυτό συμβαίνει διότι αρκετοί δεν έχουν παιδεία και θεωρούν ότι τα προβλήματα πρέπει να απασχολούν όλους τους άλλους, εκτός από τους ίδιους. Όταν διαπιστώσουν ότι αυτές οι κοινωνικές-εθνικές μάστιγες, ήταν και είναι υπόθεση όλων μας τότε είναι πολύ αργά, καθώς έχουν ήδη υποστεί οι ίδιοι ή κάποια από τα συγγενικά-φιλικά τους πρόσωπα θανάτους και απώλειες εξαιτίας του υβριδικού πολέμου.
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΣΠΟΡ. Η ΣΩΣΤΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.
Όπως αναφέρω σε κάθε σχετική εργασία μου από το 2010, οι επιτυχίες των μεγάλων οδηγών-αθλητών στο wrc και στην F1 σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν έγιναν ποτέ εις βάρος της σωματικής ακεραιότητας, των συνανθρώπων τους. Μια αγωνιστική-αθλητική, μια πολιτική, κοινωνική, επιστημονική επιτυχία, για να έχει ηθική αξία, δεν πρέπει ποτέ να επιτυγχάνεται, εις βάρος της ευημερίας, της αξιοπρέπειας, της ελευθερίας και της υγείας των άλλων ανθρώπων. Οι μεγάλοι αθλητές-οδηγοί, οι παγκόσμιοι πρωταθλητές (wrc και f1), δεν συμμετείχαν ποτέ σε αυτοσχέδιους αγώνες, και δεν μετέτρεψαν ποτέ τις εθνικές οδούς και άλλους δρόμους, σε πίστες φόρμουλα ένα και σε ειδικές διαδρομές wrc. Αυτή η παρατήρηση μου θα πρέπει να αποτελεί στο βασικό δόγμα των σχολείων μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Από την δεκαετία 2000-2010 μέσα από την δική μου ραδιοφωνική εκπομπή δίνω αγώνες για να ιδρυθούν σχολεία μηχανοκίνητου αθλητισμού και να αποκτήσουν οι αγωνιζόμενοι στην μοτοσυκλέτα προπονητές. Διότι δεν υπάρχουν προπονητές και σχολεία μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα είναι απαραίτητο να αξιοποιήσουμε την Ευρωλίγκα και την καλαθοσφαίριση και ένα μέρος της προπονητικής του αθλήματος, μέχρι την δημιουργία αθλητικών σχολείων για τα μηχανοκίνητα σπορ. Εκτιμώ ότι όσοι έχουν κάνει υψηλό αθλητισμό είναι σε θέση να αντιληφθούν την πρόταση μου.
Η ανθρώπινη ζωή είναι ανεκτίμητη και αναντικατάστατη. Ειδήμων καθηγητής αναφέρει σχετικά με τις επιπτώσεις που έχουν οι απώλειες αγαπημένων μας προσώπων :
"O πόνος που προκαλείται από τον χαμό αγαπημένων προσώπων είναι συνήθως αβάσταχτος και πολλές φορές αποτυπώνει τις συνέπειές του στην υγεία των πενθούντων. Τα αρνητικά συναισθήματα όπως το άγχος, η θλίψη και άλλα, επηρεάζουν δυσμενώς την υγεία του ατόμου προκαλώντας αϋπνίες, ταχυπαλμία, πόνο στο στήθος, αποδυνάμωση του ανοσοποιητικού. Εκτός του ότι φθείρουν την ποιότητα ζωής του ατόμου, σε μερικές περιπτώσεις, ενάντια στο πρωταρχικό ένστικτο της επιβίωσης, οδηγούν στον θάνατο ή στην αυτοκτονία." Επίσης επηρεάζουν την επαγγελματική, την οικονομική και την κοινωνική εξέλιξη.
ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Την προηγούμενη δεκαετία η Ελλάδα στατιστικά βρισκόταν στην υψηλότερη θέση θανάτων στην Ευρώπη ανά μονάδα πληθυσμού στα τροχαία ατυχήματα που αφορούν τις ηλικίες 15 εώς 29 ετών. Δυστυχώς τα τροχαία ατυχήματα συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς. Στην Ελλάδα τα τροχαία ατυχήματα συνιστούν διαχρονικό πρόβλημα με σοβαρές εθνικές, ηθικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις. Οι θάνατοι από τροχαία στην Ελλάδα είναι σχεδόν δύο φορές περισσότεροι, από ότι εiναι παγκοσμίως. Η χώρα μας μετρά 130 θύματα ανά εκατομμύριο κατοίκων, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 69 θύματα ανά εκατομμύριο κατοίκων. Από την ανάλυση των στοιχείων των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια οι συνθήκες στην οδική ασφάλεια κρίνονται στάσιμες.
Όλες οι κατηγορίες ατυχημάτων μειώθηκαν οριακά, εκτός των θανατηφόρων, όπου σημειώθηκε οριακή αύξηση 0,1% και 0,2% αντίστοιχα.
Εδώ και πολλές δεκαετίες τα τροχαία έχουν εξελιχθεί σε μόνιμη μάστιγα για την Ελληνική κοινωνία. Πολλοί άνθρωποι εξαιτίας της έλλειψης παιδείας και ηθικών αρχών για μερικά δευτερόλεπτα άσκοπου εντυπωσιασμού και μιας ανύπαρκτης “κοινωνικής καταξιώσεως” χάνουν πολύ άδικα τις ζωές τους, είτε μένουν σε όλη τους την ζωή ανάπηροι. Σε αυτήν την θανατηφόρο μάστιγα και όχι μόνον τα μέγιστα έχει συμβάλει και η λεγόμενη “μόδα”.
Στα πλαίσια όλων αυτών των ανώτατων ηθικά σκοπών δημιούργησα για πρώτη φορά στα χρονικά ένα ολοκληρωμένο προπονητικό πρόγραμμα με πάρα πολλές πρότυπες τεχνικές ασκήσεις για τον κλάδο της μοτοσυκλέτας και του down hill. Δημιούργησα ειδικές τεχνικές ασκήσεις για την βελτίωση στον μέγιστο βαθμό της ισορροπίας, των αντανακλαστικών, της αντίληψης, της αυτοσυγκεντρώσεως, τον χειρισμό στο γκάζι και στα φρένα, την ισχυροποίηση του χαρακτήρα, την διεύρυνση της αντίληψης κλπ. Το ασκησιολόγιο περιλαμβάνει περισσότερες από 2000 τεχνικές ασκήσεις. Με την έναρξη του αθλητικού προγράμματος θα προστεθούν και αρκετές νέες πρότυπες και όχι μόνον τεχνικές ασκήσεις, στο υψηλότερο επίπεδο, όπως γίνεται με όλα τα αξιόλογα και υψηλού επιπέδου αθλήματα.
Σε προσωπικό επίπεδο έχοντας βιώσει την απώλεια φίλων συμμαθητών, γνωστών, σε συνδυασμό με το ότι έχω πέσει θύμα δύο φορές τροχαίου ατυχήματος εξαιτίας ανεγκέφαλων οδηγών, δεν επιθυμώ πλέον να συνεχίζεται ανεξέλεγκτα αυτή η τρομερή και δραματική κατάσταση,
Βασικός στόχος τοu ηλεκτρονικού περιοδικού ειδικού σκοπού είναι η διάδοση και η εφαρμογή του πρότυπου poject υψηλού αθλητισμού και η ίδρυση σχολείων Μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στα πλαίσια εφαρμογής και διαδόσεως του πρότυπου προπονητικού προγράμματος αναζητούνται συνεργάτες για την συντακτική ομάδα του περιοδικού και για την παρουσίαση ενός news για τα μηχανοκίνητα αθλήματα. διαδικτυακή αναζήτηση και όχι μόνον υποστηρικτών
Μεταξύ άλλων στόχος είναι η δημιουργία μια αγωνιστής ομάδας που θα προετοιμαστεί με βάση το καινοτόμο project σε επίπεδο υψηλού αθλητισμού. Στόχος μέσα από τις διακρίσεις, το επίπεδο και την διαφορετική φιλοσοφία να εφαρμοστεί-διδαχτεί σωστά το καινοτόμο project. Σχετικά με τους συνεργάτες εάν δεν το κάνουν για ηθικούς εθελοντικούς σκοπούς θα παρακρατούν το 60% των εσόδων από τις διαφημίσεις και θα αποστέλλουν το υπόλοιπο ποσό για να αναρτηθούν οι διαφημίσεις.Oι γυναίκες μπορούν να ασχοληθούν παράλληλα ως Influencer και δημοσιογραφικά αν το επιθυμούν.
Πρότυπο προπονητικό πρόγραμμα αποφυγής σοβαρών και θανατηφόρων ατυχημάτων.
.png)
0 comments: